سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لینک دوستان
درخت دوستی
روستای شیرازآباد
گنابادسیتی
باشگاه جوانان روستای روچی
آشنایی با روش یادگیری خدماتی
روستای استاد
روستای وفس
روستای بیلند
روستای حاجی آباد
گنابادشناسی
اخبارگناباد
کانون فرهنگی نوغاب
باشگاه کشاورزان جوان خلیل آباد
روستای اسفرجان
روستای شاهکوه
روستای قرن آباد
روستای دماب
روستای مهموئی
سازمان مرکزی تعاون روستائی
ایران ترویج
روستای ملوند
روستای کریت
روستای‌ پاکدشت‌
روستای دستگرد بیرجند
روستای مرانک
پایگاه خبری گناباد
آباد باد گناباد
جامع ترین سایت روستاشناسی ایران
سایت مهدی زنگوئی
شهر برزک
روستای ازناوه
روستای کزج
روستای کلات گناباد
روستای سقی
روستای دشتیاری
بچه های روستا
خبرگزاری روستا
گالری عکس شهرستان
سایت اطلاع رسانی فرش ایران
کارپتور
روستای خان آباد
موسسه توسعه روستایی ایران
روستای جزین
روستای خیبری
روستای دلوئی
باشگاه کشاورزان جوان روستای بیمرغ
روستای بقمچ
روستای نیور
روستای بغداده
روستای هدک
روستای نجم آباد
روستای نجم آباد گناباد
باشگاه کشاورزان جوان اسجیل
دنیای مجازی
باشگاه کشاورزان جوان روستای کلیدر
دهیاری گیسور
روستای زیبد
باشگاه کشاورزان جوان روستای صدخرو
پایگاه اطلاع رسانی شورای روستای سقی
روستای برگو
پایگاه تصاویر روستای سنو
گناباد20
روستای نوق
وبگاه روستای کوشه

کلاسهای اوقات فراغت در روستای سنو

باتوجه به فرارسیدن ایام تابستان  پایگاه مقاومت شهید دستغیب وخدیجه کبری (س) با همکاری باشگاه کشاورزان جوان وکانون فرهنگی هنری شهدای سنو  برای پر بار نمودن اوقات دانش آموزان و استفاده از زمان فراغت کلاس هایی برای آموزش ژیمناستیک و طناب زنی ،آموزش زبان انگلیسی ،قران  وکامپیوتر برنامه ریزی نموده است .

این کلاس ها از امروز  18 تیر ماه آغاز شده و تا 15مرداد ماه ادامه خواهد داشت . از علاقمندان تقاضا می شود در صورت تمایل به حضور در این کلاس ها جهت ثبت نام به پایگاهای مقاومت مراجعه نموده و یا با شمار09105566212 آقای یگانه تماس بگیرند .  

برنامه کلاس های آموزشی ژیمناستیک

پسران روز های فرد ساعت 8 الی 9 صبح

دختران روز های فرد ساعت9   الی  10صبح

مکان:پایگاه مقاومت شهید دستغیب سنو

کلاس قران همه روزه صبحها از ساعت9الی11 مهدیه روستای سنو

کلاس کامپیوتر ویژه آقایان روزهای فرد از ساعت 9الی 11صبح .باشگاه کشاورزان جوان

کلاس آموزش زبان انگلیسی روزهای زوج ساعت 8الی 10 صبح پایگاه خدیجه کبری (س)


» نظر

به بهانه روز دهیار

 به بهانه روز دهیار   برابر مصوبه جلسه 717 مورخ 91/06/14 شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ، هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری و روستایی و اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها،‌سیاست‌ها و برنامه‌های کشور در ارتباط با مدیریت شهری و روستایی ، روز چهاردهم تیرماه به عنوان "روز شهرداری و دهیاری" در سالنامه رسمی کشور درج گردیده است.  مدیریت سازمانهای مردم نهاد روستای سنواین نامگذاری را اقدامی ارزشمند و در راستای حمایت از مجموعه شهرداری ها و دهیاری ها میداند و ضمن تبریک این روز به دهیار محترم زحمتکش روستای سنو آقای محمد نبی زاده از زحمات وی تشکر و قدردانی می کند . همچنین با توجه به عدم اطلاع رسانی کافی از اقدامات و پروژه های دهیاری روستا اظهار امیدواری می کنیم نامگذاری 14 تیر به نام روز شهرداری و دهیاری مقدمه ای باشد در معرفی هر چه بیشتر خدمات این مجموعه ها و پروژه های انجام شده و یا در حال انجام تا مردم بیشتر در جریان خدمات ارائه شده قرار بگیرند و با ایجاد رضایتمندی تعامل بهتری بین مردم و دهیاری برقرار شود.  دهیار از دو کلمه ده ویار تشکیل شده که ده به معنی روستا ویار به معنی دوست میباشدکه در نهایت دهیار به عنوان یار روستا یا دوست روستا میباشد.  امیدواریم دوست روستایمان مثل قبل همیشه با پشتکار به فعالیتشون ادامه بدن ما هم برایشون آرزوی سر بلندی همراه با موافقیت در تمام مراحل زندگی را خواستاریم
» نظر

«اسوه»؛ الگوی جالب روستا برای زندگی

گروه میهن/ محمدرضا غلامی - طرح «روستای اسوه» الگوی روستای برخورداری است که شهرنشینان می‌توانند برای تمدد اعصاب و آرامش و درمان روحی و جسمی خود آن را هدف سفر خود قراردهند.

فعالیت 12 ساله در بخش روستایی، بخشی از فعالیتی است که محمدرضا عباس زاده کارشناس ارشد مهندس آبیاری و زهکشی از دانشگاه تهران و کارشناسان فنی سعی کرده اند سهمی برای خود درارتقای جایگاه تولید و توسعه روستایی کشور بدست آورند.
این مسؤول طرح واجرای «روستای اسوه» در دفتر امور روستایی ومسوول توسعه روستایی برای تهیه اسناد توسعه و آمایش روستاها، کارش تمرکز وگسترش طرح روستای اسوه دراستان بوده است.

روستای اسوه
درابتدای سخن، عباس زاده درباره «روستای اسوه» می‌گوید: اصلاح بنیادی جامعه روستایی به الگویی نیاز داشته که طرح آن از اوایل سال89 توسط محمود صلاحی، استاندار سابق خراسان رضوی به نحو جدی پیگیری شده و به شکل ویژه از اسفند 90 تاکنون تداوم یافته است و از جمله اهداف این طرح ایجاد روستاهای نمونه در نقاط مختلف استان خراسان رضوی، شهرستان و بخش بود که توسط خود اهالی، کارهای آبادسازی آن انجام شده باشد و به عنوان الگویی برای روستاهای همجوار معرفی کنیم تا بدین شکل انگیزه لازم را برای مشارکت مردمی درنوسازی روستای خودشان به وجود آوریم.

ادامه مطلب...

» نظر

دبیر باشگاه کشاورزان سنو ؛ نمونه استانی شد

مراسم تجلیل ازنمونه های کشاورزیاستان کشاورزان نمونه خراسان رضوی باحضور مدیر کل دفتر ترویج ومنابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی  ، معاون استاندار ، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و کشاورزان نمونه  در مشهد برگزار شد .
 در این مراسم مدیر کل دفتر ترویج ومنابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی طی سخنانی گفت:  خراسان رضوی به همراه استان تهران  بیشترین تعداد کشاورزان  نمونه را دارا بوده اند .
دکتر شاه پسند  افزود : بر اساس قول   یکی از اعضای کمیسیون کشا ورزی مجلس شورای اسلامی ، در آینده تعداد کشاورزان نمونه افزایش می یابد .
وی ضمن اشاره به تاثیر 12 درصدی  کمیت تولید در فرآیند نمونه شدن اضافه کرد :  کیفیت تولید محصول سالم ، مباحث زیست محیطی ،  رعایت بهره وری  ، مسائل بهداشتی در دام و طیور و .... را از عوامل دیگر موثر در این امر دانست .
 سپس معاون استاندار خراسان رضوی  ضمن اشاره به پتانسیل های خوب  استان برای افزایش  تولیدات کشاورزی گفت  : خراسان رضوی توانایی بالایی در تولید محصولات ارگانیک و دارویی دارد.
 دکتر جمشیدی افزود :  سهم جمعیت شاغل در کشاورزی استان  35 در صد و سهم تولید بخش کشاورزی 13 درصد است  در حالی که  میانگین کشوری 9در صد است . 
وی اضافه نمود : نسبت به میزان اشتغال و سرمایه گذاری برای بخش کشاورزی در خراسان رضوی  ، درصد  بهره وری پایین است .
وی یاد آور شد  : میزان برداشت آب در استان 2/1 میلیارد متر مکعب است که 90 درصد آن مربوط به بخش کشاورزی است .

در این مراسم از آقای اصغر صادقیان به عنوان بهره بردار نمونه بخش کشاورزی استان در رشته دبیر باشگاه کشاورزان جوان تقدیر شد.. این انتخاب شایسته به دلیل تلاشهای چندین ساله نامبرده در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و باشگاه کشاورزان جوان نامبرده بوده است . شایان ذکر است در سال 87 نیز این مقام به دبیر اسبق باشگاه کشاورزان جوان روستای سنو مهدی ذوالفقاری رسیده بود .

روابط عمومی سازمانهای مردم نهاد روستای سنو این موفقیت را به جناب آقای صادقیان تبریک می گوید و برایشان آرزوی موفقیت دارد.


» نظر

جشن بزرگ نیمه شعبان در روستای سنو

همزمان با خجسته میلاد آخرین حجت خدا در روی زمین امام صاحب العصر و الزمان (عج) دوشنبه شب مراسم جشن و سرور در مهدیه روستای سنو بر پا شد

حجت الاسلام سیدان روحانی روستای سنو در این مراسم با تبریک این عید سعید و بزرگ به تمام بشریت عالم هستی گفت: غیبت حضور امام عصر امر الهی است و منتظر ظهور آن حضرت بودن یکی از عبادات مهم و ارزشمند است. حجت الاسلام سیدان افزود: منتظر ظهور امام زمان بودن یعنی منتظر عدل و عدالت بودن و اگر کسی برای فرج او دعا کند و انتظار فرجش را داشته باشد همانند کسی است که در رکاب و زمان حکومت آن حضرت زندگی کرده است.

امام جماعت روستای سنو اظهارکرد: عصاره و تجمیع حکومت ائمه معصومین (ع) برای عالم بشریت بوسیله امام عصر انجام خواهد شد و در زمان حکومت آن حضرت عدل و عدالت و همه خوبی عالم هستی در روی زمین جاری و ساری می شود

در ادامه مهدی ذوالفقاری نماینده منتخبین چهارمین دوره شورای اسلامی در جایگاه قرار گرفت. وی گفت: از حضور حماسی مردم شریف روستای سنو در انتخابات یازدهم ریاست محترم جمهوری و دوره چهارم شورای اسلامی شهر و روستاها صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و امیدواریم بتوانیم جهت حل مطالبات بحق مردم، گامهایی موثر را برداریم. بی شک تلاش جهت حل مشکلات مردم و احقاق حق آنها، از مبارکترین اقدامات می باشد، که ان شاء الله برگزیده گان مردم به حول قوه الهی و با حمایتهای شما عزیزان، گامی ارزشمند در اتقای سطح فرهنگی، توسعه و آبادانی روستایمان بردارند.

همچنین بر خود لازم می دانیم انتخاب شایسته جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به ریاست جمهوری ایران و خلق حماسه سیاسی را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق موفقیت روز افزون را برای ریاست محترم جمهوری خواستاریم. در ادامه مجری برنامه با اجرای چند مسابقه شاد حاضرین را به وجد آورد ضمنا به نامهای مهدی که در جشن شرکت کرده بودند به قید قرعه جوایزی اهدا شد. در پایان این جشن مراسم نور افشانی برگزار شد .

در این آیین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در باره ولادت یگانه منجی عالم بشریت و اجرا کننده همه قوانین الهی در روی زمین مدیحه سرایی پرداختند


» نظر

بازدید دبیرستادتوسعه علوم وفناوری گیاهان داروی وطب سنتی ایران از

درمورخه 92/3/28دکترمحمدحسن عصاره دبیر ستاد توسعه علوم وفناوری گیاهان دارویی وطب سنتی ایران از روستای سنو بازدید نمودند در این سفر که باهمکاری شرکت بیوسان ورکان مجری اجرای طرح زعفران ارگانیک ،شورای اسلامی ودهیاری روستا ی سنو برگزار شد. دکتر احمدیان رئیس پژوهشکده زعفران شهرستان تربت حیدریه ومهندس محمدی همرای میکردند

جلسه ساعت 9صبح درمحل دهیاری سنو برگزار وپیرامون روند اجرای پروژه زعفران ارگانیک وگیاهان دارویی درمنطقه وروستای سنوبحث ودکتر عصاره ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در خصوص پیگیری وتوجه به گیاهان دارویی در این روستا افزودند که امروزه 1730گیاه دارویی دست نخورد در اقلیم ایران وجوددارد که به عنوان ذخایر کشور هستند که میتوان با اهلی نمودندبعضی از آنها وتولید انبوه باعث اشتغال وکمک به اقتصاد روستا در کنارکشاورزی وایجاد ثروت در روستاوکشور شد

در این بازدید که همچنین سرکارخانم مهند س تقوی مدیرعامل شرکت بی یوسان ورکان وسرکا خانم مهندس سنویی مدیر عامل شرکت اکسیرگل سرخ ومهندس عرب شاهی مدیر مرکز رشد وفناوری شهرستان گناباد مهندس غفور شهر دارکاخک معاونت وکار شناسان جهاد کشاورزی شهرستان حضورداشتند. از چند مکان ازجمله نمایشگان گیاهان دارویی روستای سنوکه درمحل دهیاری برگزار شده بود از مورزه زعفران روستای سنو ومظهرچشمه روستا بازدیدنمودند

و جلسه در مرکز شهرستان با حضور دکتر عصاره وهمراهان ودکتر رجایی نمایندده شهرستان گناباد وبجستان در مجلس شورای اسلامی ،مهندس صفایی فرماندارشهرستان ومهندس جاهدی مدیرجهاد کشاورزی شهرستان گناباد ومدیر عامل شرکت بیوسان ورکان وریس شورای اسلامی ودهیار روستای سنو وعده ای از مسئولین مربوطه جهت جمع بندی این بازدید ومسائل مطرح شده بر گزار شد.

در پایان ضمن تشکر از حضور دکتر عصاره ومسئولین شهرستان بخصوص نماینده وفرماندار محترم با توجه به اینک زعفران محصول مشتر ک خراسان برزگ محسوب می شود.واقتصاد روستاهای شهرستان گناباد بخصوص بخش کاخک به آن وابسته می باشد. امید است با تعامل وهمکاری موثروسازنده نهادهای علمی تحقیقاتی بخش خصوصی مسئولین محلی وکشاورزان کامی بزرگ در جهت تولید محصول سالم برداشت شود .تا ضمن سلامت این محصول عذایی زعفران به جایگاه اصلی خود در بازارهای جهانی برسد


» نظر
<      1   2      
بایگانی
پاییز84
زمستان 84
اردیبهشت85
خرداد85
تیر85
مرداد85
شهریور85
مهر85
آبان85
میراث فرهنگی وگردشگری سنو
زمستان 85
بهار86
تابستان 86
مهر86
آبان 86
آذر86
دی 86
بهمن86
فناوری اطلاعات روستاتی سنو
اسفند86
فروردین87
ارد یبهشت 87
خرداد87
خرداد 1387
تیر 1387
مرداد 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
فروردین 89
اردیبهشت 89
خرداد 89
تیر 89
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
بهمن 89
دی 89
اسفند 89
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
فروردین 93
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95