سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لینک دوستان
درخت دوستی
روستای شیرازآباد
گنابادسیتی
باشگاه جوانان روستای روچی
آشنایی با روش یادگیری خدماتی
روستای استاد
روستای وفس
روستای بیلند
روستای حاجی آباد
گنابادشناسی
اخبارگناباد
کانون فرهنگی نوغاب
باشگاه کشاورزان جوان خلیل آباد
روستای اسفرجان
روستای شاهکوه
روستای قرن آباد
روستای دماب
روستای مهموئی
سازمان مرکزی تعاون روستائی
ایران ترویج
روستای ملوند
روستای کریت
روستای‌ پاکدشت‌
روستای دستگرد بیرجند
روستای مرانک
پایگاه خبری گناباد
آباد باد گناباد
جامع ترین سایت روستاشناسی ایران
سایت مهدی زنگوئی
شهر برزک
روستای ازناوه
روستای کزج
روستای کلات گناباد
روستای سقی
روستای دشتیاری
بچه های روستا
خبرگزاری روستا
گالری عکس شهرستان
سایت اطلاع رسانی فرش ایران
کارپتور
روستای خان آباد
موسسه توسعه روستایی ایران
روستای جزین
روستای خیبری
روستای دلوئی
باشگاه کشاورزان جوان روستای بیمرغ
روستای بقمچ
روستای نیور
روستای بغداده
روستای هدک
روستای نجم آباد
روستای نجم آباد گناباد
باشگاه کشاورزان جوان اسجیل
دنیای مجازی
باشگاه کشاورزان جوان روستای کلیدر
دهیاری گیسور
روستای زیبد
باشگاه کشاورزان جوان روستای صدخرو
پایگاه اطلاع رسانی شورای روستای سقی
روستای برگو
پایگاه تصاویر روستای سنو
گناباد20
روستای نوق
وبگاه روستای کوشه

شاخصه های طبیعی و منحصر بفرد روستا در نامگذاری باید مورد توجه قر

ضممیادین سنون تشکر از ابتکار جالب دهیاری و شورای اسلامی در خصوص فراخوان نام میدان و بلوار چند نکته می بایست در نظر گرفته شود:
1- با توجه به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و  امامان بزرگوار می بایست این موضوع مورد توجه قرار گیرد که الحمدا... این موضوع به نحو احسن و در حد کمال در روستا مورد توجه قرار گرفته است که می توان به خیابان و میدان امام حسین (ع)، خیابان شهدا ، خیابان امام خمینی ، مرکز بهداشت شهدا ، کانون فرهنگی هنری شهدا , ... اشاره کرد.

ادامه مطلب...

» نظر

اعتراض محمد نبی زاده دهیار سنو به بیانه خانم کوه میشی

Image

خرید رای وعقیده شایسته کسانی است که پسوند استاد اخلاق را یدک می کشند و نمی دانند که آوزه و رشد فرهنگ سیاسی سنوییها به مراتب بالا تر از بعضی از اساتید تازه به دوران رسیده است

 

باسلام خدمت مردم شریف گناباد و حومه که باحضور گسترده وهوشیارانه خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری درتاریخ این دیار کهن آفریدند .

نسب به گفته های سر کار خانم کوه میشی به عرض ایشان برسانیم که بس سخیف و ناسنجیده می باشد .زیرا توهین به شعور مردمی کرده اید که چند علت می تواند داشته باشد : یک اینکه شما هنوز در توهم هیاهو ی تبلیغات انتخاباتی هستید ویا مردم سنو را نشناخته اید .

خرید رای وعقیده شایسته کسانی است که پسوند استاد اخلاق را یدک می کشند . نمی دانند که آوزه و رشد فرهنگ سیاسی سنوییها به مراتب بالا تر از بعضی از اساتید تازه به دوران رسیده است . و یا قاعده بازی سیاسی را بلد نیستید ودراز میدان بدر کردن رقیب از مردم مایه می گذارند خواهرم .

دکترمهدیزاده جمعا 51 رای در صندوق سنو داشته است که اگر همه اینها رابه شما می دادند چه حاصل می شدحالا که در عرصه انتخابات رقابت را باخته اید خواهش می کنم اخلاق را نبازید خبر ها را در ست ره یابی کن وبعد نظر خود را اعلام کن .

ای بیخبر بکوش که صاحب خبر شوی /تا راهرونباشی کی راه بر شوی/
در مکتب حقایق پیش ادیب عشق /هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی


والسلام علیکم : محمد نبی زاده دهیار روستای سنو


» نظر

نا گفته های فاطمه کوه میشی

Image

فا طمه کوه میشی کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی : متاسفانه انجام برخی از کارهای ناشایست و دور از منطق و خلاف قانون توسط برخی از ستادها باعث شد آرا اینجانب را خدشه دار و به سمت خود جهت دهند

 

با تشکر از حضور پر شور مردم فهیم گناباد و بجستان و همچنین قدردانی از زحمات مسئولین و زحمت کشان این عرصه بزرگ، انتخاب قاطعانه جناب حجه الاسلام و المسلمین جناب دکتر رجایی را به عنوان نماینده مردمی به پیشگاه امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری و مردم عزیز، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و موفقیت روز افزون ایشان را از خداوند متعال خواستارم.

مردم شریف گناباد و بجستان :

در خصوص حرف های ناگفته در این دوره انتخابات باید به عرض برسانم، متاسفانه انجام برخی از کارهای ناشایست و دور از منطق و خلاف قانون توسط برخی از ستادها باعث شد آرا اینجانب را خدشه دار و به سمت خود جهت دهند.

در صحنه انتخابات برخی کاندیداها، خصوصا آقایان مجید دانا و مهدی مهدیزاده، اخلاق اسلامی و انسانی را رعایت نکرده و در نقاط مختلف شهرستان گناباد و بجستان و روستاهای اطراف با ترفندهای ناشایست و شایعات دروغین علیه اینجانب، و با تخریب اذهان عمومی آن هم در ساعاتی قبل از شروع رای گیری در حق اینجانب اجحاف نموده اند.

پخش شایعات و توزیع برگه های تبلیغاتی آقای مجید دانا که به صورت دست نوشته بر روی آن درج شده بود" تکلیف مشخص است،خانم کوهمیشی به نفع دانا کناره گیری کرده است " در روستاهایی چون فخرآباد ،یونسی از یکطرف و خرید آرای طرفداران بنده بوسیله پرداخت وجه نقد در روستاهایی چون سنو و گوهردشت توسط آقای مهدی مهدی زاده از طرف دیگر از دیگر اعمال ناشایست این دوره انتخابات بوده است.

اینجانب این مسائل را با اسناد ضمیمه شده به اطلاع هیئت نظارت رسانده و ایشان نیز تایید کرده اند. انجام اعمال ناشایست توسط افرادی که مدعی خدمت به مردم هستند بسیار تاسف بار است.

راه یافتن به مجلس تنها راه خدمت نیست بلکه هزاران راه دیگر برای خدمت صادقانه به مردم وجود دارد. در پایان از همه عزیزانی که ما را در این راه راهنمایی و حمایت کرده اند به خصوص فرهنگیان سخت کوش ، کمال تشکر را دارم و توفیق روزافزون را برای مردم گناباد و بجستان از خداوند متعال خواستارم.

فاطمه کوه میشی

منبع : gonabadonlin.com


» نظر

حضور کانون فرهنگی هنری شهدای سنو در جشنواره تلاش

با حضور مشاور وزیر ارشاد؛ ا

ا برپایی نمایشگاه «تلاش» در مشهد مقدس ا

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی و هنری با عنوان " تلاش" با حضور مشاور وزیر ارشاد و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مسئولان استانی در مشهد برپا شد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، همزمان با 18 اسفند سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های مساجد کشور، "نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی و هنری خراسان رضوی با عنوان "تلاش" با حضور حجت الاسلام حمید رضا سلیمانی، مشاور وزیر ارشاد و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی و امیر حسین قاضی زاده، نماینده منتخب مجلس نهم و مسئولان استانی افتتاح شد .


براساس این گزارش، نمایشگاه تلاش در دو بخش طرح و ایده های فرهنگی و تولیدات و دست آوردها در 40غرفه در محل میدان شهدای مشهد برگزار شد .


همچنین در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های کانون های مساجد خراسان رضوی (تلاش) که به همت دبیرخانه نظارت و هماهنگی بر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی بر پا شد حجت الاسلام سلیمانی از غرفه های مختلف بازدید کرد .


در ادامه این برنامه همایش 18 اسفند به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حضور اعضا و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در محل خانه شهید مشهد برگزار شد.


گفتنی است، نمایشگاه توانمندی های کانون های مساجد خراسان رضوی از 18 تا 25 اسفند ماه جاری در میدان شهدا برپا است کانون فرهنگی هنری شهدای سنو در این جشنواره حضور پر رنگی دارد


» نظر

کسب مقام دوم جشنواره سرود در شهرستان گناباد

جشنواره سرودمدیریت اموزش وپرورش شهرستان گنابادامسال با حضور کلیه مدارس سطح شهر وروستا برگزارشددر این دوره از مسابقات دانش اموزان مدرسه شهید کامیاب سنو توانستند مقام دوم در سطح روستا ومقام اول تکخوان در شهرستان توسط دانش آموز امیر رضا زنگویی را کسب نمایند


» نظر

پیام حجه الاسلام دکتر رجایی نماینده منتخب گناباد و بجستان

باسمه تعالی

مردم شریف شهرستان های گناباد و بجستان

با سلام و تحیات و عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت کریمه ی اهل بیت(س)، حضرت معصومه سلام الله علیها و با ابراز امتنان فراوان از شما امت وفادار به امام و شهدا.

شرکت پرشور شما در عرصه ی انتخابات و آراسته کردن آن به تکلیف و تقوی جز با همدلی و تشریک مساعی انسان های وارسته و برخوردار از شور و شعور سیاسی میسر نمی شود؛ و جای بسی افتخار است که مردم ولایتمدار شهرستان در گناباد و بجستان از این ویژگی والای انسانی بهره وافری برده اند.

دست مریزاد بر این همت والای شما

این بار نیز پرونده ی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشارکت حداکثری شما امت حزب الله به پایان رسید.پرونده ای که از جهات مختلف در خور و قابل توجه است.

انتخابات این دوره، فقط یک انتخابات ساده نبود بلکه به تعبیری، یکی از آزمون های سخت و حساس عمر 33 ساله ی انقلاب اسلامی بود، این آزمون، پیام های متعددی برای مسئولان، نامزدهای انتخاباتی، و مردم داشت.

اولین پیام این بود که پیروز واقعی این میدان رقابت، امت قهرمان و سرافراز میهن اسلامی ایران بوده اند که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای معظم له پا به میدان جهاد سیاسی گذاشتند.

پیام دیگر انتخابات که از حضور گسترده، پر امید و نشاط مردم استنباط می شود وجود اعتماد متقابل میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

جا دارد در همین جا از سایر نامزدهای محترم تشکر نمایم که با حضورشان بر گرمای تنور انتخابات افزودند.

ضمناً تمامی بداخلاقی هایی را که توسط برخی از دوستان، نسبت به اینجانب رواداشته شد به دست فراموشی سپرده و در عوض دست همه ی عزیزان در جهت اعتلا و آبادانی منطقه به گرمی می فشارم.

اینک به حول قوه الهی و با حمایت شما مردم عزیز و قدرشناس بار مسئولیت سنگین نمایندگی بر دوشم گذاشته شده است.

مطابق با آنچه در برنامه ی مکتوب و نطق های انتخاباتی اعلام شده در اولین فرصت و در آینده ای نزدیک شورای مشورتی نماینده ی شهرستان را تشکیل خواهم داد که در این نهاد مشورتی از نامزدهای فعلی، نخبگان شهرستان و علاقمندان به حضور در این شورا به منظور ترسیم هر چه سریعتر افق های روشن شهرستان استفاده خواهد شد.

در همین راستا از تمامی دلسوزان این آب و خاک خاضعانه می خواهم تا از طریق دفتر ارتباط مردمی نماینده، پیشنهادات و نقطه نظرات ارزنده ی خود را به اینجانب منتقل نمایند.

بدون شک ثمره ی این همفکری و اهتمام صادقانه زمینه ی حل هر چه سریعتر مشکلات منطقه را فراهم خواهد ساخت.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از امت حزب الله شهرستان های گناباد، بجستان، بخش ها و روستاهای تابعه به جهت مشارکت حداکثری از تلاش همه ی عوامل اجرائی انتخابات و اعضاء ستاد قدردانی می نمایم و توفیق روزافزون هموطنان را در تمامی مراحل زندگی در سایه ی الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) آرزومندم.

محمد رجائی

منتخب نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های گناباد و بجستان

 


» نظر

نتایج نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گناباد و منتخبین

دکتر محمد رجایی به عنوان نماینده مردم گناباد و بجستان در نهمین دوره مجلس شوای اسلامی با کسب بیش از 27 هزار رای انتخاب شد.
در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 8 نفر نامزد با هم رقابت کردند که در پایان بعد از شمارش آرائ مردم دکتر محمد رجایی از میان بیش از 60 هزار رائ با کسب 27103 رای انتخاب شد.


آمار انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گناباد و بجستان
محمد رجایی: 27103
مهدی مهدیزاده: 11372
غلامرضا صادقی: 9470
مجید دانا: 5083
حسن نجاری: 3080
مهدی طالبی: 2100
مهران دادگر: 1796
فاطمه کوه میشی: 998
ضمنا آمار منتخبین مجلس خبرگان رهبری درحوزه گناباد و بجستان نیز به شرح زیر است :

عالمی: 18922
مصباح: 12178
امین: 10904

» نظر

نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه سنو اعلام شد

مردم روستای سنو همگام با مردم سراسر کشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسلامی و سومین میان دوره چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کردن.

در این رای گیری که از ساعت 8 صبح شروع و تا ساعت 22 ادامه داشت 641 نفر در رای گیری شرکت کردند.  در  پایان از مجموع آرای ماخوذه نتیج ذیل به دست اومد:

1- مجید دانا 248 رای

2- دکتر رجایی 206 رای

3- صادقی 79 رای

4- مهدی مهدیزاده 51 رای

5- طالبی 22 رای

6- کوه میشی 5 رای

7- دادگر 1 رای


» نظر

برگزاری کلاس احکام ومهارتهای زندگی در روستای سنو

کلاسهای احکام ومهارتهای زندگیاصغر صادقیان دبیر با شگاه کشاورزان جوان روستای سنو از برگزاری کلاسها ی احکام ومهارتهای زندگی در این روستا خبر داد.وی هدف از برگزاری این  دوره از کلاسها را  تقویت ارزش های اخلاقی و اطلاع رسانی در حوزه احکام  فقهی،ترویج و آموزش مهارتهای زندگی در قالب طرح توانمند سازی زنان در 14 روستای استان اجراء میشود. وی افزود: دوره های اخلاق، احکام و مهارت های زندگی با همکاری ونظارت روحانیون مستقر طرح هجرت و همکاری باشگاه کشاورزان جوان برگزارمی شوداین کلاسها از امروز تاریخ 7/12/1390 به مدت 30 جلسه درمحل مهدیه برگزار مشود .روستا سنو با جمعیت زیاد نسبت به روستاهای همجوار، اجرای بیشتر کارهای فرهنگی را می طلبد که به همین منظورفعالیتهای فرهنگی دینی و قرآنی مختلفی پیش بینی شده است .وی افزود: برگزاری مراسم شبی با قرآن ،طرح تلاوت نور همراه با تفسیرواحکام،،گفتمانهای دینی ویژه نوجوانان مسابقات نقاشی و احکام ومهارتهای زندگی و برگزاری اردوهای تفریحی زیارتی از جمله برنامه های فرهنگی این روستا می  باشد .


» نظر

برف روستای سنو را سفید پوش کرد

در مورخه7/12/90مقارن ساعات اولیه امروز با بارش نزولات آسمانی در این روستاشروع وبرف روستای سنو راسفیدپوش کرد.موجی از شادی را در میان مردم بویژه کشاورزان به دنبال داشته است تا شاید آخرین برف زمستانی در این روستابه زمین بنشینداین بارندگیهاتا ساعت1عصرادامه داشت واز ساعت 7صبح به بعد بارندگیها به صورت باران شده است که یه علت برف زیاد در ارتفاعات موجب جاری شدن سیل گردید این بارندگیها باعث اب گرفتگی معابر شده است


» نظر
   1   2      >
بایگانی
پاییز84
زمستان 84
اردیبهشت85
خرداد85
تیر85
مرداد85
شهریور85
مهر85
آبان85
میراث فرهنگی وگردشگری سنو
زمستان 85
بهار86
تابستان 86
مهر86
آبان 86
آذر86
دی 86
بهمن86
فناوری اطلاعات روستاتی سنو
اسفند86
فروردین87
ارد یبهشت 87
خرداد87
خرداد 1387
تیر 1387
مرداد 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
فروردین 89
اردیبهشت 89
خرداد 89
تیر 89
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
بهمن 89
دی 89
اسفند 89
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
فروردین 93
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95