سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لینک دوستان
درخت دوستی
روستای شیرازآباد
گنابادسیتی
باشگاه جوانان روستای روچی
آشنایی با روش یادگیری خدماتی
روستای استاد
روستای وفس
روستای بیلند
روستای حاجی آباد
گنابادشناسی
اخبارگناباد
کانون فرهنگی نوغاب
باشگاه کشاورزان جوان خلیل آباد
روستای اسفرجان
روستای شاهکوه
روستای قرن آباد
روستای دماب
روستای مهموئی
سازمان مرکزی تعاون روستائی
ایران ترویج
روستای ملوند
روستای کریت
روستای‌ پاکدشت‌
روستای دستگرد بیرجند
روستای مرانک
پایگاه خبری گناباد
آباد باد گناباد
جامع ترین سایت روستاشناسی ایران
سایت مهدی زنگوئی
شهر برزک
روستای ازناوه
روستای کزج
روستای کلات گناباد
روستای سقی
روستای دشتیاری
بچه های روستا
خبرگزاری روستا
گالری عکس شهرستان
سایت اطلاع رسانی فرش ایران
کارپتور
روستای خان آباد
موسسه توسعه روستایی ایران
روستای جزین
روستای خیبری
روستای دلوئی
باشگاه کشاورزان جوان روستای بیمرغ
روستای بقمچ
روستای نیور
روستای بغداده
روستای هدک
روستای نجم آباد
روستای نجم آباد گناباد
باشگاه کشاورزان جوان اسجیل
دنیای مجازی
باشگاه کشاورزان جوان روستای کلیدر
دهیاری گیسور
روستای زیبد
باشگاه کشاورزان جوان روستای صدخرو
پایگاه اطلاع رسانی شورای روستای سقی
روستای برگو
پایگاه تصاویر روستای سنو
گناباد20
روستای نوق
وبگاه روستای کوشه

دعوت نامه هیات فرهنگی مذهبی امام رضا)ع)

حضور اهالی محترم روستای سنو

سلام علیکم

احتراما ضمن عرض تسلیت ایام محرم وصفر خدمت همه شما مردم ولایت مدار وشهید پرور،ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی شایسته و زحمات شما عزیزان در ایام دهه اول محرم،از همه شما برادران و خواهران دعوت می شود در مراسم عزاداری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی،کریم اهل بیت امام حسن مجتبی و ولی نعمت همه ما خراسانی ها حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شرکت فرمایید.

مکان برگزاری مراسم :مشهد مقدس، میدان حافظ(گاراژدارها) کوشش 41 مهدی 11 هییت فرهنگی مذهبی امام رضا (ع)

زمان: 19 تا 1394/09/21 مصادف 27 تا 30 ماه صفر سال 1437 هجری قمری

لارم به ذکر است مکان جهت اسکان آماده و پذیرایی در ایام فوق از همه عزیران به عمل خواهد آمد

                                                               هییت فرهنگی مذهبی امام رضا(ع)

                                                                            سنویهای مشهد مقدس


» نظر

دومین نسخه اپلیکیشن معرفی روستای سنو منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن معرفی روستای سنو در تاریخ 9/9/94 روانه بازار گردید این نرم افزار با هدف معرفی هرچه بیشتر روستای سنو  و آشنایی مسافران و گردشگران با ظرفیت های تاریخی و گردشگری این روستا   نرم افزار اندروید "روستای تاریخی و توریستی سنو" طراحی و عرضه شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی روستای سنو ، اپلیکیشن "روستای تاریخی و توریستی سنو " که نسخه  اول  آن در شهریور ماه عرضه شده است اطلاعات کاملی از ظرفیتهای فرهنگی، گردشگری و طبیعی روستا را ارائه می نماید.
در این برنامه اطلاعاتی همچون پیشینه تاریخی ، موقعیت جغرافیایی، جاذبه های گردشگری،  سوغات و صنایع دستی  همراه با تصاویر ارائه شده است.
با توجه به گسترش روز افزون استفاده از نرم افزارهای گردشگری به جای کتابچه و نقشه های کاغذی و محدودیت انتشار آن این امر می تواند تاثیر بسزایی در معرفی ظرفیتهای گردشگری روستا  داشته باشد.
 


» نظر

سایت اطلاع رسانی پایگاه مقاومت شهید دستغیب سنو راه اندازی گردید

به گزارش خبرنگار باشگاه کشاورزان جوان سایت اطلاع رسانی پایگاه مقاومت بسیج روستای سنو راه اندازی شد. عباس مهاجرانی فرمانده پایگاه شهید دستغیب سنو با اعلام این خبر گفت: حضور فعال در فضای مجازی از جمله برنامه های راهبردی و کلان این پایگاه  بشمار میرود و تلاش داریم در راستای معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی سهم بیشتری داشته باشیم.

 مهاجرانی  در پایان این گفتگو ضمن اعلام آمادگی پایگاه شهید دستغیب سنو  در جهت گسترش فرهنگ اطلاع رسانی اظهار داشت: این پایگاه خبری آماده انعکاس کلیه اخبار روستا  در جهت توسعه و پیشرفت این خطه ولایتمدار و شهید پرور می باشد

ادرس سایت پایگاه مقاومت شهید دستغیب سنو http://basijseno.salehin.ir


» نظر

برگزاری مراسم اربعین حسینی در حسینیه سنویها مشهد مقدس

مراسم عزاداری اربعین حسینی در حسینیه سنویها مشهد مقدس برگزار گردید

این مراسم در شب اربعین با سخنرانی حجت اسلام کبریایی  و مداحی ذاکرین  اهل بیت برگزار گردید .

حجت اسلام کبریایی در سخنانی  پیاده روی اربعین را بهترین فرصت برای معرفی امام حسین(ع) به جهانیان دانسته، بر این نکته تأکید می کردند که:

الان هنوز همه مردم عالم، حسین(ع) را نمی شناسند و این تقصیر ماست؛ چون ما برای سیدالشهدا(ع) طوری فریاد نزدیم که همه عالم صدای ما را بشنود.

ایشان در ادامه  نیز بر بُعد تبلیغی زیارت اربعین اشاره نموده، پیاده روی این موسم را با احترام به امام حسین(ع) پیوند می زند و تأکید دارد که:

پیاده رفتن، یک نوع اظهار عظمت و تجلیل از مقام شامخ اباعبدالله(ع) است؛ لذا این پیاده رویِ اربعین خیلی در دنیا صدا می کند و تبلیغ خوبی برای عالم تشیّع و عالم اسلام است؛ یکی از مبلّغ های بسیار خوب است.

این مراسم امروز با سخنرانی حجت اسلام رنجبران و مداحی علی محتشمی فر ادامه پیدا کرد

در پایان مراسمها از عزادارن  با صرف شام و نهار پذیرای گردید


» نظر

برگزاری مراسم اربعین حسینی در روستای سنو

مراسم عزاداری اربعین حسینی در روستای سنو یا حضور امام جمعه شهرستان حجت السلام صادقی نسب برگزارگردید

این مراسم با برگزاری نماز جماعت ظهر وعصر توسط امام جمعه محترم و سخنرانی در محل مهدیه روستای سنو برگزار گردید

حجت اسلام صادقی نسب با ابراز خوشحالی از حضور در مجلس بی ریا و با عظمت روستای سنو یاد و خاطره شهیدان مهاجرانی و ابوی شهیدان مهاجرانی را زنده نگه داشت

ایشان در ادامه در خصوص پیاده روی اربعین بیان نمود اند : آن تأثیری که در این پیاده‌روی هست، در زیارت معمولی نیست. انسان یک حال و هوایی دیگری پیدا می‌کند. تا آدم نرود، توجّه پیدا نمی‌کند؛ انسان یک حال و هوای دیگری پیدا می‌کند. یک شور و نشاط و یک عشق دیگری پیدا می‌کند آثار و برکاتی که از زیارت معمولی حاصل می‌شود، ارزشمند است. خب می‌رود زیارت می‌کند، به‌جای دو روز، سه روز چهار روز زیارت می‌کند، تکرار زیارت؛ اما این یک خاطره‌ای می‌شود برای تمام عمر. اصلاً در موقع راه رفتن وقتی به آن سمت می‌رود، دارد خودسازی می‌کند. غیر از بحث‌هایی که [در طول راه] می‌شود، شب‌هایی که مستقر می‌شوند و صحبت‌هایی که می‌شود، اصلاً خودِ این یک تأثیر در خودسازی دارد.

در پایان از عزاداران با صرف نهار پذیرای شد


» نظر

برگزاری جلسه شورای پایگاه مقاومت شهید دستغیب سنو

در آستانه فرا رسیدن هفته مقدس بسیج و نقش بی نظیر بسیجیان و رزمندگان اسلام در حماسه سازی و ایثارگریهای دفاع مقدس ؛ جلسه شورای پایگاه مقاومت شهید دستغیب سنو  برگزار گردید

در این جلسه عباس مهاجرانی فرمانده پایگاه ضمن خوش امد گویی و تبریک پیشاپیش هفته بسیج ، برگزاری منظم جلسات پایگاه ـ توجه به الگوسازی و تقویت فرهنگ اسلامی ، انقلابی ، ایثار و شهادت ، گسترش روحیه بسیجی - نهادینه کردن اصول و ارزشهای اخلاقی و اسلامی ،حضور منظم و فعال اعضاء در محل پایگاه ـ شناسایی و جذب نیروهای عضو  بمنظور همکاری در امور مختلف پایگاه ـ توجه و شرکت عموم همشهریان  در برنامه های مختلف فرهنگی ، تفریحی ، اردوها ، مسابقات و توجه به تکمیل و ساماندهی منظم و دقیق پرونده های پایگاه اعضاء را از اولویت های کاری پایگاه در طول سال جاری برشمرد.

 
در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضا بر ضرورت همکاری و تقویت روحیه بسیجی در واحدهای مختلف بمنظور تسهیل و تسریع در تعاملات برای تحقق اهداف پایگاه - توجه ویژه به امور آموزشی و تربیتی و آمادگی دفاعی - اجرای طرح « شجره طیبه صالحین » - اهتمام در اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی شایسته و مؤثر و ارتقاء فعالیتها و مسابقات ورزشی  تاکید کردند
در پایان از همه اعضاء شورای پایگاه و بسیجیان دعوت شد در مراسم گرامیداشت هفته بسیج پرشورتر از گذشته در همه ی زمینه ها به خصوص همایش 5 آذر حضورمنسجم و پورشور داشته باشند.

در ادامه اصغر صادقیان مسول نیروی انسانی پایگاه  از فعالیت پر جنب و جوش برادر بسیجی غلامرضا محمودی سرگروه حلقه صالحین جلسه قرائت قرآن گنابادی ها تقدیر و تشکر نمود


» نظر

غبار روبی گلزار شهدا و بازدید از خانواده شهدای روستای سنو

آئین  غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با عنوان «مهمانی لاله‌ها» در گلزار شهدای روستای سنو برگزار گردید.

این مراسم در گلزار شهدای روستای سنو از ساعت15 آغازگردیدو  اعضای شورای اسلامی،دهیار،فرمانده پایگاه و اهالی روستای سنو حضور پر رنگی داشتند.

در پایان مراسم شرکت کنندگان ضمن غبار روبی و عطر افشانی آرامگاه پاک شهیدان و قرائت قرآن و فاتحه، با آرمان‌های والاایامام راحل (ره) و شهیدان تجدید میثاق کردند .

سپس تمامی اعضا به دیدار خانواده شهدای مشرف و با اهدای هدایایی هر چند ناچیز تقدیر و تشکر به عمل آوردند.


» نظر

آغاز پروژه گازرسانی به روستاهای گناباد

پس از پیگیری های انجام شده و مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص گازرسانی به روستاهای کشور پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان گناباد آغاز شد.

به گزارش گنابادنیوز؛ دکتر رجایی نماینده مردم گناباد روز گذشته ضمن بازدید از روند اجرای این پروژه، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح 20میلیارد تومان می باشد.
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اجرای این طرح، هفت هزار خانوار روستایی از گاز بهرمند خواهند شد.
وی افزود: با اجرای این پروژه روستاهای سنو سقی، روچی ، شیرازآباد، زیبد، رضویه، گوهردشت، سرآسیاب، موسیرز، نوده میرمحراب، بیهود، گنبتوک، فودنجان، بیمرغ، اروک، اسو، حاجی آباد، روشناوند و عزیزآباد از نعمت گاز بهرمندخواهندشد. ادامه مطلب...
» نظر

مسدود شدن محور سنو بر اثر جاری شدن سیل

بنا به گزارش خبرنگار باشگاه کشاورزان :بر اثر جاری شدن سیل راه ارتباطی روستای سنو با مرکز شهرستان مسدود گردید
محمد نبی زاده دهیار سنو در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد بر اثر جاری شدن سیلاب خسارتهای به راه ارتباطی ومزارع باغی وزراعی این روستا وارد شده.این بارندگی که در نواحی کوهستانی روستا شدت بیشتری داشت باعث جاری شدن سیل وجمع شدن رسوبات در تقاطع جاده با رودخانه و مسیر ارتباطی روستای سنو و 12 روستای منطقه برای ساعاتی بسته شد.

وی افزود بارش تگرگ ،باران و سیلاب باعث شد خسارات زیادی به مزارع زعفران وارد شود. وبا توجه به احتمال سیل در شهرک مسکونی روستا و شکسته شدن بندها بخشدار کاخک،ریس امور آب منطقه ای مهندس تمامگر،هدایتی ریاست هلال احمر شهرستان،معاونت راه روستایی دیشب در روستای سنو حاضر و از مناطق سیل زده بازدید نمودند
 لازم به ذکر است که این نقطه به علت حادث شدن چنین اتفاقاتی سالانه چند بار مسدود می شود که ایجاد پل در این مسیر ضروری به نظر میرسد.


» نظر

تگرگ و سیلاب ملیاردها ریال خسارات به مزارع زعفران روستای سنو وار

محمد نبی زاده دهیار سنو امروز در  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه کشاورزان جوان افزود: بارش باران، تگرگ و سیلاب  شدید دیشب  به مزارع زیر کشت زعفران روستای سنو 50 تا80 درصد خسارت زده است.

وی گفت: بررسی کارشناسان، جهت میزان خسارت امروز انجام خواهد شد .

وی اظهار کرد: تگرگ و بارندگی  در اوج فصل برداشت زعفران در این روستا  روی داد که باعث از بین رفتن گل زعفران شد.

نبی زاده  عمده خسارت وارده به کشاورزان را مربوط به روستاهای سنو،موسیرز،و سر آسیاب  ذکر کرد.

وی افزود: بیشترین میزان تولید زعفران گناباد در روستای سنو تولید می شود .


» نظر
بایگانی
پاییز84
زمستان 84
اردیبهشت85
خرداد85
تیر85
مرداد85
شهریور85
مهر85
آبان85
میراث فرهنگی وگردشگری سنو
زمستان 85
بهار86
تابستان 86
مهر86
آبان 86
آذر86
دی 86
بهمن86
فناوری اطلاعات روستاتی سنو
اسفند86
فروردین87
ارد یبهشت 87
خرداد87
خرداد 1387
تیر 1387
مرداد 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
فروردین 89
اردیبهشت 89
خرداد 89
تیر 89
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
بهمن 89
دی 89
اسفند 89
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
فروردین 93
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95