سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لینک دوستان
درخت دوستی
روستای شیرازآباد
گنابادسیتی
باشگاه جوانان روستای روچی
آشنایی با روش یادگیری خدماتی
روستای استاد
روستای وفس
روستای بیلند
روستای حاجی آباد
گنابادشناسی
اخبارگناباد
کانون فرهنگی نوغاب
باشگاه کشاورزان جوان خلیل آباد
روستای اسفرجان
روستای شاهکوه
روستای قرن آباد
روستای دماب
روستای مهموئی
سازمان مرکزی تعاون روستائی
ایران ترویج
روستای ملوند
روستای کریت
روستای‌ پاکدشت‌
روستای دستگرد بیرجند
روستای مرانک
پایگاه خبری گناباد
آباد باد گناباد
جامع ترین سایت روستاشناسی ایران
سایت مهدی زنگوئی
شهر برزک
روستای ازناوه
روستای کزج
روستای کلات گناباد
روستای سقی
روستای دشتیاری
بچه های روستا
خبرگزاری روستا
گالری عکس شهرستان
سایت اطلاع رسانی فرش ایران
کارپتور
روستای خان آباد
موسسه توسعه روستایی ایران
روستای جزین
روستای خیبری
روستای دلوئی
باشگاه کشاورزان جوان روستای بیمرغ
روستای بقمچ
روستای نیور
روستای بغداده
روستای هدک
روستای نجم آباد
روستای نجم آباد گناباد
باشگاه کشاورزان جوان اسجیل
دنیای مجازی
باشگاه کشاورزان جوان روستای کلیدر
دهیاری گیسور
روستای زیبد
باشگاه کشاورزان جوان روستای صدخرو
پایگاه اطلاع رسانی شورای روستای سقی
روستای برگو
پایگاه تصاویر روستای سنو
گناباد20
روستای نوق
وبگاه روستای کوشه

درخواست گارزسانی روستای سنو در نطق میان دستور

به گزارش بجستان تایمز و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد رجایی باغ سیایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 22 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود با تبریک میلاد عید مبعث رسول اعظم(ص)، گفت: مذاکرات هسته ای اکنون در مرحله سرنوشت سازی قرار دارد که اهداف ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری جز با وحدت ملی و به تبع آن دست یافتن به یک توافق خوب تحقق نخواهد یافت.

dr rajaie03

 

سربازان سخت کوش جبهه دپلماسی تحت تاثیر تهدیدهای عاجزانه دشمن قرار نگیرند

 نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی افزود: از تیم مذاکره کننده این سربازان سخت کوش خط مقدم جبهه دپلماسی می خواهم تحت تاثیر تهدیدهای عاجزانه دشمن قرار نگیرند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: تیم مذاکره کننده ضمن رعایت خطوط قرمز ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری با صلابت و اقتدار برخواسته از حمایت ملت شجاع ایران و رهبری معظم انقلاب از منافع ملی کشور دفاع کنند و توجه داشته باشند که ممکن است خدای نکرده با کم انگاری قدرت ملی و بزرگ شمردن دشمن موافقتنامه‌ای امضا شود که آیندگان آن را خیانت تلقی کنند.

تصریح کرد: گرچه با توجه به تیزهوشی و تدین مذاکره کنندگان و نظارت مجلس، این احتمال بسیار ضعیف است اما نمی شود از اشتباه مصون بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت:دولت را به تلاش مجدانه درجهت تحقق مطالبات به حق معلمین فرامی خوانم.

وی با اشاره به اینکه چندروز پیش با بحث وجدلهای زیاد سرانجام نرخ سود بانکی کاهش پیدا کرد،افزود: همچنان این سوال بزرگ و آزاردهنده پابرجاست که مگر بنا نیست قانون عملیات بانکی بدون ربا در کشور اجرا شود؟ چرا که در این قانون تعیین نرخ سود بانکی توسط این نهاد یا آن دستگاه قابل تعیین نیست،بلکه عملکرد واقعی اقتصاد تعیین کننده آن است.

وی ادامه داد: آیا واقعا پذیرفته ایم که باید نرخ سود ثابت ملاک عمل باشد،اگر اینطور است وای به حال ما.

رجایی تصریح کرد: ممکن است گفته شود منظور تعیین نرخ سود علی الحساب برای سپرده گذاران و یا سود مورد انتظار برای پذیرش طرح های متقاضی تسهیلات است،اگر این چنین است پس لطفا به طور شفاف آن را اعلام کنید و در پایان آنها را ملاک محاسبات قرار ندهید.

وی اضافه کرد: و یا اگر تعیین نرخ سود برای عقود مبادله ای است آن را هم صریحا اعلام فرمائید.به طور کلی اعلام و در همه عقود بیان نکنید.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: از دولت تقاضا دارم تلاش جدی در رابطه با سالم سازی فضای ادارات و حاکم کردن ضابطه بر رابطه انجام دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: تجاوز رژیم حاکم بر حجاز به مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن را محکوم نموده و به این رژیم و کشورهای حامی آن اعلام می‌دارم که تجاوز به یک کشور مظلوم و بی‌دفاع نه تنها علامت قدرت نیست، بلکه مایه ننگ و روسیاهی در دنیا و آخرت بوده و باید از عذاب الهی که به دست مردم مظلوم یمن و حق‌طلبان عالم بر شما نازل خواهد شد بر حذر بوده و تا دیر نشده از اشتباه خود برگردید.

وی در ادامه به تشریح نکاتی درباره حوزه انتخابیه اش پرداخت و گفت:  حدود 15 سال است که خشکسالی بر شهرستان‌های گناباد و بجستان حاکم شده و درصد بالایی از باغات منطقه را که حاصل زحمات چندده‌ساله مردم است به نابودی کشانده و موجب یأس و ناامیدی در مردم و افزایش بیکاری در منطقه شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد:  اگر هم گاهی آمار بیکاری پایین اعلام می‌شود،به دلیل مهاجرت ناخواسته جوانان به شهرک‌های بزرگ همانند مشهد و تهران است که به نوبه خود مشکلات زیادی را برای جامعه و خانواده‌ها ایجاد نموده است.

وی گفت: با توجه به نکات فوق و کمبود سرمایه در منطقه و عدم رغبت سرمایه‌گذاران غیربومی برای سرمایه‌گذاری، از دولت تقاضا دارم با اجرای طرح‌های ویژه کارآفرین از مهاجرت بیشتر و خالی شدن روستاها و شهرها جلوگیری نماید. همچنین بودجه خاص برای احیا و لایروبی قنوات مورد تقاضا است.

 

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه آب شرب شیرین از طریق برداشت از جایگاه‌ها برای مردم شریف بجستان تامین شده،تصریح کرد: مردم نسبت به قیمت‌گذاری و نحوه برداشت آب اعتراض دارند بنابراین از دولت تقاضا دارم نسبت به حل این مشکل اقدامات بایسته را انجام دهد.

وی افزود: ریزگردها مخصوص جنوب کشور نیست بلکه شهرستان‌های گناباد و بجستان هم از این موضوع رنج می‌برند که این موضوع توجه ویژه دولت را می‌طلبد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تشکر از دولت در رابطه با گذاشتن ردیف برای راه‌آهن شرق کشور، گفت: مصرانه تقاضا دارم نسبت به آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم و حیاتی از بهترین نقطه کارشناسی شده تسریع به عمل آورند.

وی ادامه داد: شهرستان بجستان حتی از داشتن یک استخر محروم است لذا از دولت تقاضا دارم نسبت به تکمیل استخر عمومی و نیز استخر آموزش و پرورش اقدام عاجل به‌عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه طرح سیمان شهرستان گناباد پس از حدود 8 سال هنوز به فرجامی نرسیده است، افزود: ضمن تشکر از وزیر صنعت، معدن و تجارت بابت دستور مشارکت به ایمیدرو، از ایشان می‌خواهیم مجوز مشارکت بالای 49 درصد را از دولت دریافت کنند. زیرا بخاطر محرومیت منطقه وعلی‌رغم تلاش‌های زیاد علی‌رغم گشایش LCو ساخت برخی از ماشین‌آلات در خارج از کشورهنوز سرمایه‌گذار جدیدی جهت مشارکت به طور جد پای کار نیامده است و حتی سرمایه‌گذار قبلی به دلیل مشکلات مالی انصراف داده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از وزیر جهاد کشاورزی  بابت دستور احداث استخر ذخیره آب برای قنوات ثلاثه بجستان تشکر نموده و تقاضای دستور تسریع در امر را دارم.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: از آقای دکتر نوبخت می‌خواهم با تخصیص اعتبار لازم به فرودگاه گناباد آرزوی چندده‌ساله مردم منطقه را محقق سازند.

وی با بیان اینکه دامداران سنگین و سبک و مرغداران به دلیل ناهمخوانی هزینه‌ها و درآمدها در معرض ورشکستگی هستند گفت:  از دولت تقاضای رسیدگی عاجل را دارم.

رجایی باغ سیایی با تشکر از وزیر نفت جهت دستور گازرسانی به روستاهای شهرستان‌های گناباد و بجستان،افزود:  از ایشان می‌خواهم با تاکید ویژه گازرسانی به روستاهای روشناوند، بیمرغ، حاجی‌آباد، نوده پشنگ، اروک، اسو، بیهود، گیسور، زیبد، سنو، سقی، روچی، گوهردشت، شیرازآباد، نوده میرمحراب، فودنجان و نجم‌آباد در شهرستان گناباد و روستاهای فخرآباد، منصوری، ابراهیم‌آباد، قاسم‌آباد، مطرآباد، صلح‌آباد،‌ سروق، ابوالخازن، نیان، خار فیروزی، کامه و حسین آباد در شهرستان بجستان پیگیری نمایند.

 

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد:  از وزیر کشور می‌خواهم نسبت به شهر شدن روستای روشناوند که یکی از معدود روستاهای مهاجرپذیر است، اقدام عاجل به‌عمل آورند.

وی گفت: از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می‌خواهم ضمن پیگیری ثبت جهانی قنات قصیه، به حداقل محدودیت‌های لازم اکتفی نموده با توسعه غیرضرور محدودیت‌ها باعث قفل شدن فعالیت‌های عمرانی شهرستان نگردند.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل فاضلاب گناباد و بیدخت و آغاز عملیات فاضلاب بجستان، مخصوصاً شهرک فرهنگیان ،به برخی  درخواست‌های مطرح شده در نطق‌های قبلی خود اشاره کرد و گفت: تکمیل دوبانده کردن قطعه 3 گناباد- مهنه، تکمیل جاده‌های گناباد- بجستان، گناباد- فردوس، بجستان- فردوس، گناباد- قائن و کاخک- کریمو، تسریع در اخذ ماده 215 برای جاده خواف- گناباد، تکمیل آسفالت راه‌های روستاهای فخرآباد، حسین‌آباد، کامه، نیان، قاسم‌آباد و ابوالخازن در شهرستان بجستان و روستاهای کبوترکوه، کورشک، کاخک، فودنجان، زبید، زیرجان و بیلند در شهرستان گناباد، تکمیل بیمارستان علامه بهلول در شهرستان گناباد تاکید از جمله انها است که  ضمن تشکر از عملی شدن برخی از آنها تسریع در امور باقیمانده را تقاضا دارم./


» نظر
بایگانی
پاییز84
زمستان 84
اردیبهشت85
خرداد85
تیر85
مرداد85
شهریور85
مهر85
آبان85
میراث فرهنگی وگردشگری سنو
زمستان 85
بهار86
تابستان 86
مهر86
آبان 86
آذر86
دی 86
بهمن86
فناوری اطلاعات روستاتی سنو
اسفند86
فروردین87
ارد یبهشت 87
خرداد87
خرداد 1387
تیر 1387
مرداد 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 1388
مرداد 1388
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388
دی 1388
بهمن 1388
اسفند 1388
فروردین 1389
فروردین 89
اردیبهشت 89
خرداد 89
تیر 89
مرداد 89
شهریور 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
بهمن 89
دی 89
اسفند 89
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
اردیبهشت 91
خرداد 91
تیر 91
مرداد 91
شهریور 91
مهر 91
آبان 91
آذر 91
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
فروردین 93
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
فروردین 95
اردیبهشت 95
خرداد 95